Nur noch 2 Tage bis zur Comic Com, dann gibt es neue News zu Reach...
Und nur noch weniger als 20 Tage bis zu den ersten großen Reviews von OXM, IGN und der GamePro, den diese waren letzte Woche bei Bungie und durften 2 volle Kampagnen Levels, neue Multiplayer Karten, andere Modi's und Schmiede ausprobieren.
Bis zum Release sinds auch nur noch 55 Tage
cHaOs667 Lieutenant 2
h00l Sehr gut! Bald ist Wochenende!
Thema: Re: Halo Reach Mi 21 Jul 2010 - 12:53
Cycron schrieb:
Nur noch 2 Tage bis zur Comic Com, dann gibt es neue News zu Reach...
Und nur noch weniger als 20 Tage bis zu den ersten großen Reviews von OXM, IGN und der GamePro, den diese waren letzte Woche bei Bungie und durften 2 volle Kampagnen Levels, neue Multiplayer Karten, andere Modi's und Schmiede ausprobieren.
Bis zum Release sinds auch nur noch 55 Tage
Ich korrigiere dich gerade mal: Es sind Previews (Vorschau) keine Reviews (der eigentliche Test )
Ich freu mich auch schon auf die Previews... aber nach den eindrücken aus dem Multiplayer kann das Spiel nur geil werden!
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Mi 21 Jul 2010 - 14:13
cHaOs667 schrieb:
Cycron schrieb:
Nur noch 2 Tage bis zur Comic Com, dann gibt es neue News zu Reach...
Und nur noch weniger als 20 Tage bis zu den ersten großen Reviews von OXM, IGN und der GamePro, den diese waren letzte Woche bei Bungie und durften 2 volle Kampagnen Levels, neue Multiplayer Karten, andere Modi's und Schmiede ausprobieren.
Bis zum Release sinds auch nur noch 55 Tage
Ich korrigiere dich gerade mal: Es sind Previews (Vorschau) keine Reviews (der eigentliche Test )
Ich freu mich auch schon auf die Previews... aber nach den eindrücken aus dem Multiplayer kann das Spiel nur geil werden!
Ou richtig, stimmt. Freu mich auch schon drauf, die Beta fand ich so ziehmlich genial...
TL I XIProGamer Brigadier 4
TL I XIProGamer Und da ist er wieder da.....Hallo spacken:)
Thema: Re: Halo Reach Do 22 Jul 2010 - 11:46
die Beta is geschmacksache...gab ne mege gute und ne menge *sheiss* Dinge,wie z.b die ueber starken nades, oder der double beatdown bug...usw
Gibt auch ein Poster. Spricht sehr dafür das nicht nur das versprochene "Outside the Canyon" gezeigt wird, sondern zusätzlich noch neues zu "Forge/Schmiede".
Copado Chef & Admin
Copado Teamspieler
Thema: Re: Halo Reach Do 22 Jul 2010 - 16:17
*Wecker auf 2:30Uhr stell*
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Do 22 Jul 2010 - 21:03
Neuer limitierter Xbox Controller in Halo Reach Design:
schon irgendwie sexy, aber kostet 60$ ... zufinden im Zubehör Store auf Xbox.com
Copado Chef & Admin
Copado Teamspieler
Thema: Re: Halo Reach Do 22 Jul 2010 - 21:49
Da ist ja garnichts drauf so wie bei SE von ODST damals und der war sogar noch grün....
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Do 22 Jul 2010 - 23:12
Copado schrieb:
Da ist ja garnichts drauf so wie bei SE von ODST damals und der war sogar noch grün....
Sieht m.M. besser aus als der von ODST.
Es soll ne Xbox im selben Design mit Halo Reach + 2 dieser Crontroller kommen für 399$
Ja sauber ^^ ich freu mich drauf endlich mal ne schöne Massenklopperei So wie ich's vom Rechner gewohnt bin.....
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 4:17
Es gab nur einen Live Blog, das ist der Text vom Event (via G4TV):
Spoiler:
Zitat :
Dana Vinson: Hey everyone! We're coming to you live from the Halo: Reach panel at Comic-Con 2010! Thursday July 22, 2010 5:58 Dana Vinson 5:59
Dana Vinson: They've dimmed the lights and are now playing some of the score from the game which was met with a chant from the crowd of "Bungie!" "Bungie!" "Bungie!" Thursday July 22, 2010 5:59 Dana Vinson 5:59
Dana Vinson: So please, feel free to chant along in front of your PC. Thursday July 22, 2010 5:59 Dana Vinson 6:01
Dana Vinson: I'm seeing in the comments some questions about video of this panel. Comic-Con is really strict about what can be shot on video, so this is going to be a written-only live blog. Thursday July 22, 2010 6:01 Dana Vinson 6:01
Dana Vinson: Brian, the Community Director, welcomes everyone to the panel and jumps right in. Thursday July 22, 2010 6:01 Dana Vinson 6:01
Dana Vinson: First up: Firefight. Thursday July 22, 2010 6:01 Dana Vinson 6:02
Dana Vinson: In Reach, you'll have full matchmaking support from day 1. Thursday July 22, 2010 6:02 Dana Vinson 6:03
Dana Vinson: You'll be able to join a Firefight playlist. Bungie is hoping you'll find a "fighting bromance" through the new social system. Thursday July 22, 2010 6:03 Dana Vinson 6:03
Dana Vinson: Now Lars is taking the mic to talk about the customization in Firefight. Thursday July 22, 2010 6:03 Dana Vinson 6:04
Dana Vinson: Lars is going to show us the built-in game types that will ship with the game. Thursday July 22, 2010 6:04 Dana Vinson 6:04
Dana Vinson: Generator Defense, Gruntpocalypse is ALL GRUNTS ALL THE TIME! Thursday July 22, 2010 6:04 Dana Vinson 6:05
Dana Vinson: Gruntpocalypse is new to Comic-Con. Brand new game type. Thursday July 22, 2010 6:05 Dana Vinson 6:06
Dana Vinson: Now Lars is going thought the Wave Properties and you can also set a time limit. There's complete customization for the Spartans and loadouts. Thursday July 22, 2010 6:06 Dana Vinson 6:07
Dana Vinson: Lars described the level of customization as "ridiculous." Thursday July 22, 2010 6:07 Dana Vinson 6:07
Dana Vinson: Lars says he's about to show us something for the first time. What will it be?! Thursday July 22, 2010 6:07 Dana Vinson 6:07
Dana Vinson: You get to play from the perspective of the Covenant! Thursday July 22, 2010 6:07 Dana Vinson 6:08
Dana Vinson: They're going into some gameplay now. New armor ability: HOLOGRAM! Thursday July 22, 2010 6:08 Dana Vinson 6:09
Dana Vinson: All the maps in Firefight are taken from the campaign. Thursday July 22, 2010 6:09 Dana Vinson 6:10
Dana Vinson: Lars just revealed a new vehicle: The Fork Lift Thursday July 22, 2010 6:10 Dana Vinson 6:11
Dana Vinson: He's backing it up...it beeps like a real fork lift. Thursday July 22, 2010 6:11 Dana Vinson 6:11
Dana Vinson: There are shouts of "We love you!" from the audience. Thursday July 22, 2010 6:11 Dana Vinson 6:13
Dana Vinson: Yes, guys, I can see your comments. I'll try and answer questions as best I can. Thursday July 22, 2010 6:13 Dana Vinson 6:13
Dana Vinson: Next up: Forge Thursday July 22, 2010 6:13 Dana Vinson 6:14
Dana Vinson: Brian said we're going to go "beyond the canyon." Thursday July 22, 2010 6:14 Dana Vinson 6:14
Dana Vinson: We're going to see Forge and the latest iteration of Blood Gulch. Thursday July 22, 2010 6:14 Dana Vinson 6:15
Dana Vinson: Going into gameplay now. The crowd goes nuts. Thursday July 22, 2010 6:15 Dana Vinson 6:16
Dana Vinson: He's demonstrating how forgeable the map is, He's changing every thing, making big chunks of scenery disappear, changing spawn points, etc. Thursday July 22, 2010 6:16 Dana Vinson 6:17
Dana Vinson: He just deleted a rock. Thursday July 22, 2010 6:17 Dana Vinson 6:18
Dana Vinson: Here we go, beyond the canyon... Thursday July 22, 2010 6:18 Dana Vinson 6:18
Dana Vinson: Ooooooh and awws from the crowd as they fly around waterfalls and rock formations... Thursday July 22, 2010 6:18 Dana Vinson 6:19
Dana Vinson: Right now, we're looking at The Island, which is good for 16 players. There's a ton of objects in Forge World. Thursday July 22, 2010 6:19 Dana Vinson 6:21
Dana Vinson: He just flew into something called "The Colosseum." Thursday July 22, 2010 6:21 Dana Vinson 6:21
Dana Vinson: He brings up the object placement UI. It's familiar, except for a new section called "structure." Thursday July 22, 2010 6:21 Dana Vinson 6:23
Dana Vinson: It's an entirely new section of objects. A huge library of objects to go through. Now, you orbit around the object. Bungie's goal with this new game is to make it easier for you to use forge. Thursday July 22, 2010 6:23 Dana Vinson 6:25
Dana Vinson: So, in order to make it easier, they've added different physics and settings you can use to build. Thursday July 22, 2010 6:25 Dana Vinson 6:25
Dana Vinson: There are a ton of new ways to move objects, it's extremely customizable. Thursday July 22, 2010 6:25 Dana Vinson 6:26
Dana Vinson: I'm trying to make it as detailed as possible, while still covering everything, so hang in there. Thursday July 22, 2010 6:26 Dana Vinson 6:27
Dana Vinson: You can customize teleporters, including how large they are and what can teleport through there, including vehicles. Thursday July 22, 2010 6:27 Dana Vinson 6:28
Dana Vinson: Colored lights for landmarking...a lot more options. Thursday July 22, 2010 6:28 Dana Vinson 6:29
Dana Vinson: The audience made him click on the "Toys" category. Golf Club and Golf Ball are back. Thursday July 22, 2010 6:29 Dana Vinson 6:30
Dana Vinson: Another map from The Forge World list called The Cage Thursday July 22, 2010 6:30 Dana Vinson 6:31
Dana Vinson: Big reaction from the audience, huge round of applause as soon as The Cage comes on the screen. The map is similar to lockout and guardian. Thursday July 22, 2010 6:31 Dana Vinson 6:34
Dana Vinson: Brian says, "I feel bad for anyone walking in. They're probably saying 'When did Halo turn into LEGOs?" Thursday July 22, 2010 6:34 Dana Vinson 6:35
Dana Vinson: They're showing us a brand new video celebrating the announcement of Forge World. Thursday July 22, 2010 6:35 Dana Vinson 6:36
Dana Vinson: It's the new ViDoc for Forge World. Thursday July 22, 2010 6:36 Dana Vinson 6:39
Dana Vinson: In the video, they're talking about how Forge was clunky in Halo 3 and how they flushed out the options to actually be options and to allow you to do what you want to do with the objects. Thursday July 22, 2010 6:39 Dana Vinson 6:40
Dana Vinson: You can be more precise than ever before with the new options. You can select individual objects and decide to delete all of that specific kind of objects on your map. Want to reposition all the spawn points? Just pick one and you can choose to delete them all. Thursday July 22, 2010 6:40 Dana Vinson 6:41
Dana Vinson: They say that 'Reach' is the swansong for Halo, so they wanted to allow users to do what they had been doing all along: make cool maps. Thursday July 22, 2010 6:41 Dana Vinson 6:42
Dana Vinson: The ViDoc is over now. Brian is back at the podium. Thursday July 22, 2010 6:42 Dana Vinson 6:43
Dana Vinson: He's talking about the Limited and Legendary Editions of Reach and how sweet it's going to be. If you buy Legendary, you get the flaming helmet that used to be exclusive to Bungie employees. But you already knew that. Thursday July 22, 2010 6:43 Dana Vinson 6:44
Dana Vinson: What you didn't know is that there's going to be a Halo: Reach Xbox 360. Thursday July 22, 2010 6:44 Dana Vinson 6:44
Dana Vinson: Based on the new "slim" design of the 360, they're unboxing--for the first time--the Reach edition Xbox. Thursday July 22, 2010 6:44 Dana Vinson 6:45
Dana Vinson: It comes with custom controllers, too. Those will be sold separately or they come with special edition. Thursday July 22, 2010 6:45 Dana Vinson 6:46
Dana Vinson: One fan is being called up on stage for a special "surprise." He's getting one of the limited edition consoles. Thursday July 22, 2010 6:46 Dana Vinson 6:46
Dana Vinson: Everyone in here is applauding to be polite, but everyone is TOTALLY JEALOUS. Thursday July 22, 2010 6:46 Dana Vinson 6:47
Dana Vinson: Bungie is now going to take questions from the audience! Thursday July 22, 2010 6:47 Dana Vinson 6:48
Dana Vinson: They don't have a lot of time, but here we go... Thursday July 22, 2010 6:48 Dana Vinson 6:48
Dana Vinson: Q: Will Firefight be Forgable? Thursday July 22, 2010 6:48 Dana Vinson 6:49
Dana Vinson: A: No. Probably not a DLC option either. Thursday July 22, 2010 6:49 Dana Vinson 6:49
Dana Vinson: Q: What does the Forklift do? Thursday July 22, 2010 6:49 Dana Vinson 6:49
Dana Vinson: A: You drive it and it beeps when you back it up. Thursday July 22, 2010 6:49 Dana Vinson 6:50
Dana Vinson: (That was the ACTUAL answer. Also, it doesn't go fast enough to get a splatter. Waaa waaaaa) Thursday July 22, 2010 6:50 Dana Vinson 6:51
Dana Vinson: Q: What's your favorite glitch that wasn't shown in a weekly update? Thursday July 22, 2010 6:51 Dana Vinson 6:51
Dana Vinson: A: There was a bug in multiplayer that if you were playing as a female and your shields were popped, you became a dude. Thursday July 22, 2010 6:51 Dana Vinson 6:52
Dana Vinson: Q: Is Halo: Reach's campaign longer than Halo 3? Thursday July 22, 2010 6:52 Dana Vinson 6:53
Dana Vinson: A: It's on par with Halo 3. It's a full-fledged single-player experience. Thursday July 22, 2010 6:53 Dana Vinson 6:54
Dana Vinson: Q: What are you guys working on next? Thursday July 22, 2010 6:54 Dana Vinson 6:54
Dana Vinson: A: We've got a whole new project that we're not ready to talk about yet, but nice try. Thursday July 22, 2010 6:54 Dana Vinson 6:55
Dana Vinson: A: You'll find the Spartan moves faster and jumps higher in the release. We've also tweaked the weapons a little bit. Thursday July 22, 2010 6:55 Dana Vinson 6:56
Dana Vinson: Sorry, for some reason the last Q didn't go through Thursday July 22, 2010 6:56 Dana Vinson 6:56
Dana Vinson: The last question was "What did you learn in the Beta that made you change something in the final game?" Thursday July 22, 2010 6:56 Dana Vinson 6:57
Dana Vinson: Alright guys, things are wrapping up here at the Halo: Reach panel! Thursday July 22, 2010 6:57 Dana Vinson 6:57
Dana Vinson: That's it for us. Thanks for reading and don't worry September will be here soon enough!
Das wichtigste: -Covy Fight ist bestätigt (man spielt dann einen Eliten statt Spartaner) -Neuer Figherfight Modi "Gruntpocalypse" (man kämpft nur gegen Grunts) -Es gibt ein neues Fahrzeug... nen Gabelstabler -die "Blood Gulch" ist völlig forgebar Steine und andere objekte entfernbar. -es gibt ne neue Forgebauteil Kategorie "strukturen", man wird allgemein eine menge neuer möglichkeiten bekommen und die art zu Forgen wurde erweitert. -Die Map aus dem Bungie Day Vidoc ist riesig, sie besteht aus den regionen "Blood Gulch" einer Insel und aus "Cage", dieses kommt der map Gardian sehr nahe. -Teleporter wurden verbesser, nun kann man ihre größe und farbe bearbeiten und man kann jetzt auch Fahrzeuge teleportieren. -Es gibt ein neues Vidoc zu Forge was sich rund um Forge World dreht. -Firefight ist nicht Forgebar, warscheinlich auch nicht durch spätere DLC -Die länge der Halo Reach kampagne ist ähnlich der von Halo 3 (es ist ein volles Spiel).
TL I XIProGamer Und da ist er wieder da.....Hallo spacken:)
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 9:48
je mehr filme ich ueber reach sehe, desto geiler finde ich es...WOW... Forge in halo reach ist ja mal richtig geil, WOW WOW Danke bungie
Copado Chef & Admin
Copado Teamspieler
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 11:30
Ich bin geflasht!!!
Gibt es schon einen Cryoschlaf mit dem man sich für 2 Monate einschläfern lassen kann?
cHaOs667 Lieutenant 2
h00l Sehr gut! Bald ist Wochenende!
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 13:06
Forge World -> Alter Schwede ist das krass! Damit etabliert Bungie Mods nun endgültig in der Konsolenszene (und traurig das bisher noch kein anderes Spiel was vergleichbares gewagt hat)...
Schade das Bungie nicht mehr zu MS gehört aber wer weis... vielleicht machen Sie dann trotzdem das nächste Halo auf der nächsten XBox
Copado Chef & Admin
Copado Teamspieler
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 13:21
Bungie hat die Rechte von Halo an Microsofts Entwicklerstudio 343 Industries verkauft. Ein Halo von Bungie schließ ich damit aus.
cHaOs667 Lieutenant 2
h00l Sehr gut! Bald ist Wochenende!
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 14:40
Copado schrieb:
Bungie hat die Rechte von Halo an Microsofts Entwicklerstudio 343 Industries verkauft. Ein Halo von Bungie schließ ich damit aus.
Wo steht das? Da Bungie mal Microsoft gehörte und Microsoft dadurch sowieso die Rechte besitzt glaub ich kaum das Bungie die wiederrum an 343 Studios verkaufen konnte...
generell meinte ich das eher als Auftragsarbeit für Microsoft.
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 14:43
Jupp und Bungie ist für die nächsten 10 Jahre an activision gebunden ^^
Zuletzt von Cycron am Fr 23 Jul 2010 - 14:50 bearbeitet; insgesamt 1-mal bearbeitet
Copado Chef & Admin
Copado Teamspieler
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 14:43
Achso... Hmm... Aber fakt ist das 343 jetzt weiter macht und Bungie sich an etwas neues wagt, was unter Activision eh net so gut wird... Ich denke auch nicht das die nochmal so ein Universum wie das von Halo aufbauen könnten, gerade wegen Acti...
Cycron Chef & Admin
Cycron Reach, Reach, Reach
Thema: Re: Halo Reach Fr 23 Jul 2010 - 14:53
Halo 3 wirkt dagegen wie... ja wie scheiße... Halo Reach ist Awesome!!!
TL I XIProGamer Und da ist er wieder da.....Hallo spacken:)
Thema: Re: Halo Reach Sa 24 Jul 2010 - 11:06
Cycron schrieb:
Halo 3 wirkt dagegen wie... ja wie scheiße... Halo Reach ist Awesome!!!
Finde ihc nicht halo3 ist schon ein richtig geiles spiel...aber wenn reach fast gleich mit der beta wird, dann schmeise ich es wegxDDD ne mache ich nich..... hoffentlich ist das mit dem host bei reach besser geregelt